جادوگری چیست؟

زندگی فراتر از آن چیزی است که به آن فکر میکنی

باز شدن شخص بسته
ساعت ٤:۱٩ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۳٠  کلمات کلیدی:

براي باز شده شخص بسته شده اين آيات شريفه را بنويسيد و به همراه شخص نماييد.

 

بسم الله الرحمن الرحيم

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُكُم مِّن بَعْدِ ذَلِكَ فَهِيَ كَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَةِ لَمَا يَتَفَجَّرُ مِنْهُ الأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا يَشَّقَّقُ فَيَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاء وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا يَهْبِطُ مِنْ خَشْيَةِ اللّهِ وَمَا اللّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ بقره 74

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ بقره 156

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ وَلاَ يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إَلاَّ خَسَارًا  اسرا 82

 

و نيز آورده‌اند اگر كسي را بسته باشند سوره مباركه مريم را بنويسد و بشويد و بخورد گشاده ميگردد انشاءالله تعالي.

 


 
دفع سحر از منزل
ساعت ٤:٠٤ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۳٠  کلمات کلیدی:

سوره مباركه «تكوير» را در خانه‌اي كه سحر شده باشد بخوانند و موضوع سحر معلوم نباشد خداوند آن را ظاهر مي‌فرمايد و  شر آن را دفع مي‌نمايد انشاءالله تعالی

 

بسم الله الرحمن الرحيم (1) إِذَا الشَّمْسُ كُوِّرَتْ (2) وَإِذَا النُّجُومُ انكَدَرَتْ (3) وَإِذَا الْجِبَالُ سُيِّرَتْ (4) وَإِذَا الْعِشَارُ عُطِّلَتْ (5) وَإِذَا الْوُحُوشُ حُشِرَتْ (6) وَإِذَا الْبِحَارُ سُجِّرَتْ (7) وَإِذَا النُّفُوسُ زُوِّجَتْ (8) وَإِذَا الْمَوْؤُودَةُ سُئِلَتْ (9) بِأَيِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ (10) وَإِذَا الصُّحُفُ نُشِرَتْ (11) وَإِذَا السَّمَاءُ كُشِطَتْ (12) وَإِذَا الْجَحِيمُ سُعِّرَتْ (13) وَإِذَا الْجَنَّةُ أُزْلِفَتْ (14) عَلِمَتْ نَفْسٌ مَّا أَحْضَرَتْ (15) فَلَا أُقْسِمُ بِالْخُنَّسِ (16) الْجَوَارِ الْكُنَّسِ (17) وَاللَّيْلِ إِذَا عَسْعَسَ (18) وَالصُّبْحِ إِذَا تَنَفَّسَ (19) إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ (20) ذِي قُوَّةٍ عِندَ ذِي الْعَرْشِ مَكِينٍ (21) مُطَاعٍ ثَمَّ أَمِينٍ (22) وَمَا صَاحِبُكُم بِمَجْنُونٍ (23) وَلَقَدْ رَآهُ بِالْأُفُقِ الْمُبِينِ (24) وَمَا هُوَ عَلَى الْغَيْبِ بِضَنِينٍ (25) وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَيْطَانٍ رَجِيمٍ (26) فَأَيْنَ تَذْهَبُونَ (27) إِنْ هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ (28) لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَسْتَقِيمَ (29) وَمَا تَشَاؤُونَ إِلَّا أَن يَشَاء اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ (30)


 
ابطال سحر
ساعت ٤:٠٢ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۳٠  کلمات کلیدی:

اين كلمات را سه روز هنگام صبح بر كاغذي نوشته و بر آب جاري بياندازد سحر باطل ميشود باذن الله تعالي:

 

بسم الله الرَّحمن الرَّحيم ذَكَرْنا مِنْ حَيْثُ نَسينا وَ عافيانا مِنْ حَيْثُ بَلينا وَ وَصَلْنا مِنْ حَيْثُ قَطَعْنا وَ صَلَّي اللهُ عَلي مُحمَّدٍ وَ آلِهِ اَجْمَعينَ

 


 
رفع خصومت
ساعت ٤:٠٠ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۳٠  کلمات کلیدی:

جهت رفع خصومت و دشمني آيه 17 سوره يس رانوشته و با خود نگه داريد. اگر ميخواهيد تا ديگران از خصومت و دشمني دست بردارند اگر ميتوانيد اين آيه را نوشته و به يكي از طرفين بدهيد. و اگر نميتوانيد فقط اين آيه رابنويسيد و از آن نگهداري نماييد.

ابتدا وضو بگيريد نيت كنيد و سپس شروع به نوشتن آيه نماييد. شرح اين آيه اين است.

بسم الله الرحمن الرحيم * وَمَا عَلَيْنَا إِلاَّ الْبَلاَغُ الْمُبِينُ *

 


 
چند کاربرد حروف ابجد
ساعت ۳:٥٥ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۳٠  کلمات کلیدی:

هرگاه 28 حرف ابجد را بر روي کاغذي نوشته و آن را در خاک دفن کنيد به نيت آن که غايب احضار گردد بحق تعالي غايب پيدا مي شود.
هرگاه 28 حرف ابجد را بر روي کاغذ نوشته و آنرا آب کشيده و به زني که شير ميدهد بخوراند شير او زياد ميگردد.
هرگاه 28 حرف ابجد را بر روي کاغذ نوشته و آن را بر گردن کودک يا اطفال آويزان کند هرگز نترسد.
هر گاه 28 حرف ابجد را بر روي کاغذ نوشته و کسي طالب علم باشد کاغذ را آب کشيده ،بخورد ذهن او قوي مي گردد.
هرگاه 28 حرف ابجد را بر روي کاغذ نوشته و آن را بر درختي که ثمر نميدهد ببندد ثمره او زياد مي گردد.
هر گاه 28 حرف ابجد را بر روي کاغذ نوشته و در چاهي که آب ندارد انداخته آب آن چاه زياد مي گردد.


 
خادمين شب
ساعت ۳:٥٢ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۳٠  کلمات کلیدی:

هرگاه خواستي عملي را در شب انجام دهي در محبت و يا بغض و يا احضار و غيره ... بايد خادمين آن شب را نام ببري و ياد کني تا در آن عمل موفق و پيروز شويد .
اين اسامي خادمين شب است !!!
شنبه : شمعون - کسفيائيل - للطهطيل
يکشنبه : دعوان - روفيائيل - فهطيطل
دوشنبه : خراش - جبرائيل - لخهططيل
سه شنبه : خنصر - سمسمائيل - قهطهيل
چهارشنبه : همعيل - ميکائيل - جهطلطيل
پنج هشنبه : شمردل - صرفيائيل - مهطهطيل
جمعه : ابيض - عنياييل - نهططيل

در مورد هفته و ساعات :
يک هفته هفت روز مي باشد و هر روز متعلق به کوکبي مي باشد و هر روز ساعاتي سعد و نحس دارد و هر روز از اول ساعت او که ساعت يک بعد ازظهر ميشود شروع مي شود .
روز شنبه ساعت اول يک بعدازظهر زحل نحس اکبر مي باشد .
روز يکشنبه ساعت اول يک بعدازظهر شمس سعد اکبر مي باشد .
روز دوشنبه ساعت اول يک بعدازظهر قمر سعد اصغر مي باشد .
روز سه شنبه ساعت اول يک بعدازظهر مريخ نحس اصغر مي باشد .
روز چهارشنبه ساعت اول يک بعدازظهر عطارد سعد اصغر مي باشد .
روز پنجشنبه ساعت اول يک بعدازظهر مشتري سعد اکبر مي باشد .
روز جمعه ساعت ساعت اول يک بعدازظهر زهره سعد اکبر مي باشد .

روز شنبه : کوکب او زحل مي باشد و در آن روز بايد تعويذات و دعاهاي بغض و جدايي و آوارگي نوشت و ملک سفلي او ميمون ابانوخ مي‌باشد و حاکم بر ملک علوي او کسفياييل مي‌باشد و متعلق به برج دلو مي باشد و معدن او سرب مي باشد و بخور او شمع سفيد و ميعه سايله و لادن مي‌باشد .

روز يکشنبه : کوکب او شمس است و در آن روز بايد تعويذات و دعاهاي کارگشايي و رزق و روزي ، رونق بازار ، فتح و پيروزي ، بخت گشايي ، محبت ،غلبه بر دشمن ،طلسم دفع دشمن نوشت و ملک سفلي او ابوعبدالله سعيد المذهب مي باشد و حاکم بر ملک علوي او روفياييل مي باشد و متعلق به برج اسد مي باشد و معدن او طلا مي باشد و بخور او سندروس مي باشد .

روز دوشنبه : کوکب او قمر است و در آن روز بايد تعويذات و دعاهاي باطل سحر و رزق و روزي نوشت و ملک سفلي او ابي الحارث مي باشد و حاکم بر ملک علوي او جبراييل مي باشد و به برج سرطان متعلق مي باشد و معدن او نقره است و بخور او لبان نر مي باشد .

روز سه شنبه : کوکب او مريخ است و در آن روز تعويذات و دعاهاي شفاي مر يض بايد نوشت و يا بغض وآوارگي دشمن نوشت و ملک سفلي او ابي محرز احمر مي باشد و حاکم بر ملوک علوي سمساييل مي باشد و متعلق به برج عقرب مي باشد و معدن او آهن است و بخور او صندل سرخ است .

روز چهارشنبه : کوکب او عطارد است و در آن روز بايد تعويذات و دعاهاي زبان بندي ، بايد نوشت و ملک سفلي او برقان و يکني بابي العجائب مي باشد و حاکم بر ملوک علوي ميکاييل مي باشد و متعلق به برج جوزا مي باشد و معدن او جيوه است و بخور او مقبل ارزق و عنبر مي باشد .

روز پنجشنبه : کوکب او مشتري است و در آن روز تعويذات و دعاهاي محبت ، و کارگشاي و بخت گشايي و زبان بندي انجام داد و ملک سفلي او شهمورش و هو قاضي الجن مي باشد و حاکم بر ملوک علوي او صرفياييل مي باشد و متعلق به برج قوس مي باشد و معدن او قلع است و بخور او عود و کافور مي باشد .

روز جمعه : کوکب او زهره است و در آن روز بايد تعويذات و دعاهاي کارگشايي ، رزق و روزي ،محبت ، و باطل سحر انجام داد و ملک سفلي او ابيض مي باشد و کنية ابوالحسن زوبعة مي باشد و حاکم بر ملک علوي او عنياييل مي باشد و متعلق به برج ثور مي شود و معدن او مس است و بخور او مستکي مي باشد .


 
طالع بینی ازدواج با حروف ابجد
ساعت ۳:٤۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۳٠  کلمات کلیدی: طالع بینی ، ابجد

ابتدا نام و نام مادر مرد و نام و نام مادر زن را به حروف ابجد دربیاورید و سپس همه آنها را با هم جمع کنید و بر ۵ تقسیم نمایید. اگر باقیمانده یکی از اعداد زیر شود طالع چنین است.

۱ - ۳: این دو به هم می رسند و ستاره آنها جفت می باشد و تا آخر با هم زندگی می کنند.
۲-۴:این دو نفر به هم نمی رسند و ستاره آنها جفت نمی باشد و اگر هم با هم ازدواج کنند تا آخر با هم زندگی نمی کنند.
۰:یک طرف از خانواده طرفین با ازدواج موافق نمی باشد و ستاره آنها به طور قطعی جفت نمی باشد و تا آخر زندگی خانواده طرفین همیشه باهم به طور قهر می باشند.

مثال:
اول آقای : (م ح م د ) زاده (م ر ی م )
دوم خانوم : (ف ا ط م ه ) زاده ( ب ت و ل )
اول آقای : (40 8 40 4 ) زاده (40 200 10 40 )
دوم خانوم : (80 1 9 40 5 ) زاده (2 400 6 30 )
جمع عدد محمد 92 + جمع عدد مریم 290 و جمع خانم فاطمه 135 + جمع عدد بتول 438
995=382+573
مجموع چهار اسم بالا برابر است با 995 ،اکنون 995 را تقسیم بر 5 می کنیم.
با قیمانده تقسیم بالا ٠ می گردد.


 
خواص حروف ابجد
ساعت ۳:۳٩ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۳٠  کلمات کلیدی:

حروف ابجد خواص متعددی دارد که در زير به آنها اشاره شده است.
ولی برای شروع بايد بصورت خلاصه ترتيب حروف و مقدار آن را بدانيد.

حروف ابجد:
ا-ب-ج-د
ه-و-ز
ح-ط-ی
ک-ل-م-ن
س-ع-ف-ص
ق-ر-ش-ت
ث-خ-ذ
ض-ظ-غ

مقدار:
1-2-3-4
۵-۶-۷
۸-۹-۱۰
۲۰-۳۰-۴۰-۵۰
۶۰-۷۰-۸۰-۹۰
۱۰۰-۲۰۰-۳۰۰-۴۰۰
۵۰۰-۶۰۰-۷۰۰
۸۰۰-۹۰۰-۱۰۰۰

برای محاسبه مقدار ابجد يک کلمه کافيست که مقادير هر حرف را پيدا کرده و با هم جمع کنيد.

نکته:
حروف ابجد براساس حروف عربی ميباشد پس اگر به حروف گچپژ برخورد کرديد آنها را به کجبز تبديل کنيد. برای مثال ژاله که مقدار حروف ابجد آن براساس اسم زاله محاسبه ميشود.

اگر ميخواهيد دعا يا طلسم يا تعويضي آتشي براي خود يا کسي بنويسيد بايد توجه داشته باشيد که در آن نامهاي اسم اعظم و هر نامي را به حروف ابجد بنويسيد در غير اين صورت حتمآ مورد غضب موکلين و رجال الغيب خواهيد شد.
اسم شخص و يا اسم اعظم را بحروف ابجد نوشته مثلآ علي را (110) بايد نوشت يا الله را (66).
يا سعيد بن مريم را 144 بن 290 بنويسيد.

 


 
خواندن فکر شما
ساعت ٢:٠٤ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۱٦  کلمات کلیدی:

سلام دوستان بد نيست اين لينک را ببنيد. خواندن افکار

برای اينکار شما بايد به دو عدد فکر کنيد مثلا ۳ و ۶ سپس آنها را بغل هم قرار داده و شکا آن را بخاطر بسپاريد. شکل شماره ۳۶. سپس وقتی شکل بطور کامل در ذهن شما قرار گرفت روی گوی فشار دهيد. شکل شما نقش ميبندد.

http://www.flashak.com/file.asp?file_id=146


 
آیت الکرسی
ساعت ٦:٢٩ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۱٠  کلمات کلیدی:

سلام متن آیت الکرسی برای در امان ماندن از شر شیاطین و جنیان.
هر جا اگر عبارت (ج) را دید میتوانید مکس نمایید.

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ (*) اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ (ج) الْحَیُّ الْقَیُّومُ (ج) لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ (ج) لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ (ج) مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ (ج) إِلاَّ بِإِذْنِهِ (ج) یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ (ج) وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ (ج) مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ (ج) وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ (*) لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ (ج) قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ (ج) فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ (ج) فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ (ج) لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ (*) اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ


 
طالع بينی اعداد - يافتن اشيای گمشده
ساعت ۱٠:٥٠ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۳/۸/٦  کلمات کلیدی:

اگر شما شيی را گم کرده ايد ميتوانيد از اين قسمت سود بجوييد.

۱- عدد ۱ نشانگر اين است که شی گمشده در قسمت مرکزی خانه قرار دارد. منظور ما اتاق خواب و يا نشيمن است. بر اساس کتاب سفاريان بهتر است در اين رابطه از کودک سفيد رويی سوال شود.
جهت : شمال.
بنظر ميرسد که شی در حالی گمشده است که فرد مشغول تفريح بوده است؛ شواهد نشان ميدهد که شی گمشده نهايتا پيدا خواهد شد.

۲- در اين مورد هيچ اطلاعاتی وجود ندارد.

۳- اين شی گمشده ممکن است لای اوراق يک کتاب باشد. از سويی ديگر ميتواند در محل تجمع مردان يافت شود.
جهت: بطرف شمال
شواهد نشان می دهد که لاقيدی و بی مبالاتی از طرف خود صاحب شی و يا شخص مورد اعتمادش موجب گم شدن آن شده است. خوشبختانه بنظر ميرسد که شی نهايتا پيدا خواهد شد.

۴- در اين مورد سفاريان ميگويد که شی در اختيار خود شخص بوده و گم نشده است. اگر فرض کنيم شی در اختيار صاحبش نباشد بايد جهت يافتن آن بخش شمال شرقی را بکاويم شواهد نشان ميدهد که چيز گمشده نهايتا پيدا خواهد شد. بنظر ميرسد که براساس اصول اين کتاب شی در اثر بی مبالاتی و پريشان حواسی مفقود شده است. خوشبختانه در يک حالت هشياری محل شی مفقود شده روشن خواهد شد.

۵- سفاريان ميگويند که جهت يافتن اين شی گمشده: بايد زير کلاه و يا سربند را کاويد. بنظر ميرسد که نهايتا شی پيدا خواهد شد.
جهت: به سمت غرب.
بنظر ميرسد که شی در حالی گمشده است که فرد در حال راه رفتن و يا سفر کردن بوده است. شايد شخص مشغول پست کردن نامه بوده است.

۶- شی گمشده را بايد در کنار محل پا افزارها جستجو کرد. به احتمال قوی بر روی يک قفسه است.
جهت: شرق يا غرب
پيدا کردن اين شی براحتی ممکن نيست.

۷- سفاريان ميگويند: در اين رابطه از مستخدم و يا مسئول گنجه بپرس.
شواهد نشان ميدهد که شی پيدا نميشود زيرا به احتمال قوی در آب انداخته شده است در اينجا تزوير نمود دارد به اين مفهوم که شخص از موقعيت شی گمشده آگاه است ليکن از گفتن سرباز ميزند.

۸- اين شی به احتمال قوی توسط شخص ديگری غير از صاحب اصلی آن پيدا ميشود. سفاريان ميگويد که به احتمال قوی گمشده بر روی قفسه است.
جهت: شمال
نوعی ناخوشی ساده موجب گمشدن اين وسيله گشته است. به احتمال قوی شی گمشده در يک چراگاه احشام پيدا خواهد شد.

۹- بر اساس سفاريان کودکی شی را در ميان لباسها انداخته است. خوشبختانه شی نهايتا پيدا خواهد شد.
جهت: شرق
به احتمال قوی اين وسيله در حين يک دعوا مفقود شده است به اين مفهوم که شخص در هنگام عصبانيت آنرا پرت کرده است.

۱۱- در اين رابطه بايد محل مخزن آب را مورد جستجو قرار داد.
جهت: شمال شرقی.
بنظر ميرسد که اين شی در محل يک تفريحگاه مفقود شده است. برای يافتن اين شی بايد تلاش زيادی را مصروف داشت. زيرا چگونگی گم شدن آن اعصاب خردکن و ناراحت کننده است. به همين دليل صاحبش مايل است که بکلی قيدش را بزند.

۲۲- سفاريان ميگويند که جای شی مفقود شده بر روی قفسه است.
جهت : غرب.
شواهد نشان ميدهد که پيدا خواهد شد. جای آن در آشپزخانه يا حمام است. صاحب شی بايد از اتهامات شتابزده خودداری کند.


 
طالع بينی اعداد - رنگ
ساعت ۱٠:٢۱ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۳/۸/٦  کلمات کلیدی:

با استفاده از اين قسمت شما ميتوانيد به رنگ مورد علاقه يا تنفر يا در فلان مجلس چه رنگی بپوشم و ... سود بجوييد.

۱- نارنجی - طلايی
۲- سبز
۳- بنفش - ارغوانی
۴- طوسی - سياه و سفيد
۵- زرد - صورتی
۶- فيروزه ای - آبی کمرنگ
۷- ياسی - لاجوردی
۸- نيلی - آبی سير - شوکلاتی - سياه
۹- قرمز - قرمز جگری
۱۱- طوسی - سياه و سفيد
۲۲- قرمز و مشکی


 
طالع بينی اعداد - سوال درباره اجزای بدن
ساعت ۱٠:۱٧ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۳/۸/٦  کلمات کلیدی:

در اين قسمت شما ميتوانيد برای يافتن امراض يا قوت و ضعف در بدن خود کمک بگيريد و يا هرچيز ديگری...

۱- پشت و قلب
۲- شکم و رانها
۳- رانها
۴- قلب - پشت و شکم
۵- بازوها - دستها - کليه ها
۶- گردن - گلو و نواحی کمری
۷- پاها
۸- زانوها
۹- سر و صورت
۱۱- پا - قوزک - دندان و گردش خون
۲۲- دستگاه تناسلی


 
روش آری يا نه
ساعت ۳:۳۱ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۳  کلمات کلیدی:

۱- جواب قاطعانه بلی ميباشد.
۲- جواب قاطعانه خير ميباشد.
۳- جواب با قاطعیت کمتری بلی ميباشد.
۴- جواب با قاطعیت کمتری خير ميباشد.
۵- جواب قاطعانه بلی ميباشد.
۶- جواب قاطعانه خير ميباشد.
۷- جواب منفی بوده و با قدری تعلل و تامل تبديل به آری ميشود.
۸- جواب نه ولی آری نيز نمود دارد.
۹- جواب آری است.
۱۱- جواب نه بوده ولی چشم اندازها قدری روشن است.
۲۲- جواب قاطعانه بلی ميباشد.

مطالب بعدی
- افکار ناخودآگاهی (طالع بينی آنی فرد)
- محدوده تاريخ تولد
- پاسخ به سوال بصورت کامل
- يافتن اشيای گمشده
- انتخاب برندگان
- انتخاب رنگ
- سوال درباره اجزای بدن
- عشق
- پول
- موفقيت و کاميابی
- چه کسی را بطرف خود جذب ميکنيد؟


 
طالع بينی با اعداد
ساعت ۳:٢٢ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/۳  کلمات کلیدی:

امروز ميخواهم درباره طالع بينی با اعداد برای شما بگم. ميخواهم بگم که ذهن شما بصورت عدد گونه فکر ميکند. و اين اعداد ارتباط مستقيم با ناخودآگاه شما دارند.
نياز داريد جواب يک مسئله را بدانيد.
نياز داريد جنس گم کرده خود را پيدا کنيد.
نياز داريد روحيات کنونی خود را بهتر بشناسيد.
و ... اگر شما نياز به اين اطلاعات داريد ابتدا بايد يکسری اعمال را انجام دهيد.

۱- آرام نشسته و به نيت خود فکر کنيد. (در ريلکس کامل) هرچه ريلکس کاملتر باشد جواب صحيحتر است.
۲- سه عدد در ذهن شما نقش ميبندد. آن سه را يادداشت کرده سپس باهم جمع کنيد.
۳- اگر حاصل جمع بين ۱ تا ۹ و ۱۱ و ۲۲ بود به جدول مورد نظر مراجعه کنيد. اگر نبود دوباره اعداد را با هم جمع کنيد.

برای مثال
سه عدد مورد نظر ۲۴ - ۳۶ - ۸۵ است
۲۴+۳۶+۸۵=۱۴۵
۱+۴+۵=۱۰
۱+۰=۱

پس عدد مورد نظر ۱ ميباشد. حال نسبت به نيت خود به جدول مربوطه مراجعه کنيد. من در ابتدا جدول مربوط به آری يا نه را ميگذارم. بيبنم اگر بازديد کنندگان خوششان آمده باشد. جداول ديگر هم ميگذارم.
برای ابزار علاقه خود پيام بگذاريد.


 
آشنايی مختصر با جن
ساعت ٥:۱۱ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۳/۸/٢  کلمات کلیدی:

جن داراي حركات بسيار سريع مي‌باشد و به همين دليل قبلاً مي‌توانست در آسمان نفوذ و استراق سمع كند ولي با ظهور حضرت مسيح(عليه‌السلام) جلوي ورود و نفوذ آنها به آسمانها به صورت نسبي گرفته شد و با ظهور پيامبر گرانقدر اسلام حضرت خاتم الانبياء(صلي‌الله‌عليه‌وآله‌وسلم) كاملاً از ورود آنها به آسمانها جلوگيري گرديد، پس جن نمي‌تواند از آينده و اسرار غيب خبر دهد و آنهايي كه مدعي اين گونه امور هستند، آگاهانه يا ناآگاهانه دروغ مي‌گويند. خلقت انسان بعد از خلقت جن روي زمين بوده است و جن‌ها هفت هزار سال پيش از انسان در كره زمين زندگي مي‌كردند. همانطور كه انسان ها از نسل آدم و حوا بوده، جن ها از نسل مارج و مارجه مي‌باشند. طول عمر جن از انسان بسيار زيادتر است ولي جن نيز داراي مرگ، تولد و عمر محدود و مشخص مي‌باشد، همچنين داراي حشر، نشر، معاد، حساب و كتاب اخروي است. از لحاظ مرفولوژي و ظاهري، قيافه واقعي جن با انسان تفاوت دارد(اين موجودات مي‌توانند با قيافه و ظاهر كاذب نمايان شوند). جن يك امتياز از لحاظ ظاهري نسبت به انسان دارد و آن اينكه مي‌تواند به هر شكلي كه مي‌خواهد اعم از انسان و حيوان دربيايد، ولي به شكل پيامبران، ائمه معصومين و شيعيان واقعي ظاهر نمي‌شود. طول قد جن بسته به سن او، بين سي تا هشتاد سانتيمتر است. جن داراي دو جنس مذكر و مؤنث است و توليد مثل مي‌كند. نطفه جن بر خلاف انسان از جنس و ماهيت شبيه هوا مي‌باشد. برخي معتقدند كه انسان و جن مي‌توانند با همديگر ازدواج نموده، حتي توليد مثل نمايند. دستگاه گوارش جن با انسان تفاوت دارد، جن از پس مانده غذاي انسان بصورت بو كشيدن و يا مزه مزه كردن استفاده مي‌كنند. بطور معمول جن انسان را مي‌بيند ولي براي انسان قابل رؤيت نمي‌باشد.
جن مانند انسان داراي علم، ادراك، قدرت تشخيص، مسئوليت و تكليف است. پيغمبر گرامي اسلام بر جن‌ها نيز مبعوث شدند و در بين جن‌ها نيز دين و مذهب و فرقه وجود دارد. جان به دو گروه مسلمان و غيرمسلمان تقسيم شده و مسلمانان آنها نيز در دو گروه اهل تشيع و اهل تسنن قرار مي‌گيرند. رهبر جن‌هاي شيعه«سعفر ابن زعفر»مي‌باشد و لوحي مزيّن به جملة مبارك«يا ابا عبد الله الحسين»برگردن دارد. پدر زعفر در صدر اسلام توسط حضرت علي(عليه‌السلام) كشته شد و خود نيز به دست آن حضرت مسلمان گرديد. زعفر و لشكريانش در واقعه كربلا به ياري حضرت امام حسين(عليه‌السلام) شتافتند ولي آن امام بزرگوار اجازه نفرمودند. در منابع مختلف از جمله قرآن كريم، تفاسير، احاديث و كتب علمي از جن ياد شده است. دانشمندان غربي از جن به عنوان ارواح صدادار ياد مي‌كنند. پيامبر گرامي اسلام كه درود خدا بر او باد مي‌فرمايند:«خداوند جن را در پنج صنف آفريد: باد، مار، عقرب، حشرات و انسان.»برخي از انسانها جن را مي‌پرستند، علّامه طباطبائي(رضوان‌الله‌تعالي‌اليه) مي‌فرمايند:«مشركان سه دسته مي‌شوند، اول آنهاييكه جن مي‌پرستند، دوم آنهاييكه ملائكه مي‌پرستند و سوم آنهاييكه مقدّسيني از بشر را پرستش مي‌كنند.» ابليس از طوايف جن است و در قرآن صراحتاً به اين مطلب اشاره شده است. ابليس شش هزار سال عبادت كرد و همين امر باعث شد از زمين به آسمان برود و در رده ملائك قرار بگيرد و به درجه‌اي رسيد كه مرتبة استادي برخي از ملائك را داشت. برخي از جن‌ها علاقمند به داشتن ارتباط با انسان مي‌باشند، بعضي انسانها نيز به ايجاد رابطه با جن‌تمايل دارند، ايجاد اين ارتباط امكان پذير است ولي به هيچ عنوان توصيه نمي‌شود و نهي شده است، برخي از علما نيز آن را مجاز نمي‌دانند.
ارتبـاط با جن و تسخير جن نه تنها هيچ سودي براي انسان ندارد بلكه مضر نيز مي‌باشد، اگر انساني با جن ارتباط گرفت، ديگر نمي‌تواند آنرا قطع كند و يا حداقل قطع اين ارتباط داراي عواقب خطرناكي است. قابل ذكر است كه جن در مقابل ارتباط با انسان و بعضاً خدماتي كه ارائه مي‌كند، چيزهايي از انسان مي‌گيرد كه جبران آن بسيار سخت بوده، يا غيرقابل جبران است. در صورتيكه جن از طرف انسان احساس خطر كند و يا آسيب ببيند، اقدام به تلافي خواهد كرد و به شخص مورد نظر يا بستگان نزديك، از جمله همسر و فرزندان او آسيب مي‌زند و يا آزار و اذيّت مي‌رساند، پس بهتر است در مورد جن به همين مقدار اطلاعات رسيده از منابع ديني و بزرگان اكتفا نموده، جن را بهانه‌اي براي تفكّر و تدبّر در عظمت خالق آن قرار دهيم. براستي كه اگر انسان تمام عمر خويش را نيز صرف انديشيدن در بزرگي و عظمت حق تعالي نمايد، بسيار اندك خواهد بود.